ПАВЛОДАР ӘКІМДІГІ
ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ РЕСМИ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСЫ

ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ АУМАҒЫН ДАМЫТУДЫҢ 2016 - 2020 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ

2019-12-23 16:14:42 АУМАҚТЫ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Мазмұны

 

1.

Паспорт

 

2.

Ағымдағы ахуалды талдау

 

2.1

Павлодар қаласының әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау

 

2.2

Орта мерзімді перспективада Павлодар қаласының орнықты әлеуметтік-экономикалық дамуының бәсекелі басымдықтары мен мүмкіндіктерінің, қалыпты факторларының, негізгі проблемалардың, тәуекелдердің кешенді сипаттамасы 

 

3.

Негізгі бағыттар, мақсаттар, нысаналы индикаторлар және оларға қол жеткізу жолдары

 

 

1-бағыт: Экономика

 

 

2-бағыт: Әлеуметтік сала

 

 

3-бағыт: Инфрақұрылым

 

4.

Қажетті ресурстар

 

1. Паспорт

 

Бағдарламаның атауы

Павлодар қаласының аумағын дамытудың 2016-2020 жылдарға арналған бағдарламасы

Әзірлеу үшін негіз

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы      29 қарашадағы «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесін бекіту туралы»            № 790 қаулысы, Павлодар облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасының 2019 жылғы 19 қыркүйектегі «Облыс экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасының 2015 жылғы                     26 қазандағы «Павлодар облысының қалалары мен аудандарының жергілікті атқарушы органдары үшін нысаналы индикаторлардың базалық тізбесін бекіту туралы» № 115 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы»      № 86 бұйрығы.

Қаланың негізгі сипаттамасы

Павлодар қаласы 1861 жылы құрылды. Қала республиканың солтүстік-шығысында, Ертіс өзенінің оң жағалауында орналасқан. Қаланың аумағы                   0,6 мың шаршы км. құрайды.

Қаланың халқы – 360,2 мың адам, қала халқының саны 95,4 %-ды, ауылдық -  4,6 %-ды құрайды.

Павлодар қаласы Павлодар облысының облыс орталығы болып табылады.

Қаланың әкімшілік – аумақтық құрылымына 1 кент,  1 ауылдық округ, 3 ауыл кіреді.

Қала аумағында табиғи ресурстарды пайдалану және өндіріс салаларының базасын дамытуға бағытталған көп салалы өндіріс кешені құрылған.

Бағыттар

Экономика

Әлеуметтік сала

Инфрақұрылым

Бағдарламаның мақсаттары

Өнеркәсіптің басымды секторларын дамыту;

Агроөнеркәсіптік кешендегі өндіріс көлемін ұлғайту;

Білім берудің сапасы мен қолжетімділігін жақсарту;

Қала халқын әлеуметтік қорғаудың тиімді жүйесін қалыптастыру;

Халықтың денсаулығын және медицина қызметкерлерінің білім деңгейін жақсарту;

Мәдениет, спорт және туризм саласын дамыту;

Қоғамдық қауіпсіздікті және құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету;

Әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымды  және тұрғын үй қолжетімділігін дамыту;

Орнықты дамыту негізін құру, қоғамның тіршілік әрекетіне қолайлы қоршаған ортаның сапасын  жақсарту.

Нысаналы

индикаторлар

2020 жылғы нысаналы индикаторлар:

Салықтық және салықтық емес түсімдердің өсу қарқыны – 146,7%.

2016 жылғы деңгейге қарағанда негізгі капиталға салынатын инвестициялар – 77,4%.

Өңдеу өнеркәсібі өнімін шығарудың нақты көлем индексі – 102,1 %.

Ауыл шаруашылығы жалпы өнімінің (қызметінің) нақты көлем индексі – 104,0%.

Жұмыс істеп тұрған апатты және үш ауысымды мектептердің саны  – 0 бірлік.

Балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеумен және оқытумен (3 - 6 жас) қамту -  100,0 %.

Ана өлім-жітімі, 100 мың тірі туылған балаға шаққанда оқиғалар саны – 0.

Сәби өлім-жітімі, 1000 тірі туылған балаға шаққанда оқиғалар саны – 7,26.

Жұмыссыздық деңгейі – 4,8 %.

Өзін – өзі жұмыспен қамтығандардың жалпы санынан нәтижесіз жұмыспен қамтылғандардың үлесі –4,2%.

Халықты жұмыспен қамту орталықтарына жүгінгендердің қатарынан жұмысқа орналастырылған мүмкіндіктері шектеулі адамдардың үлесі – 96,9%.

Мүгедектер үшін қолжетімділікпен қамтамасыз етілген әлеуметтік және көліктік инфрақұрылым объектілерінің үлесі – 90,7%.

Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына тартылған АӘК (шартты ақшалай көмек) алушылардың үлес салмағы – 24%.

1000 адамға шаққанда мәдениет ұйымдарына (кітапханаларға) келушілердің (бару) орташа саны – 639,3 адам.

Халықтың спорттық инфрақұрылыммен қамтамасыз етілуі – 54,8%.

Өткен жылмен салыстырғанда өңірдегі орналастыру орындары қызмет көрсеткен келушілердің санын ұлғайту – 117,0%.

Көшелерде жасалған қылмыстылықтың үлес салмағы –  17,6 %.

10000 тұрғынға шаққанда қылмыс деңгейі – 164,0%.

Төтенше жағдайларға қарсы іс – қимыл инфрақұрылымының қамтамасыз етілу деңгейі –100,0%.

Бір тұрғынға шаққанда тұрғын үймен қамтамасыз етілуі – 22,7 ш. м.

Күрделі жөндеуді талап ететін кондоминиум объектілерінің үлесін төмендету – 15 %.

Қалаларда орталықтандырылған сумен қамтамасыз етілуі – 93,4%.

Ауылдық елді мекендерде орталықтандырылған сумен қамтамасыз етілуі – 66,7%.

Жақсы және қанағаттанарлық күйдегі облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі – 0,0%.

Қатты тұрмыстық қалдықтардың қалыптасуына қарай оларды қайта өңдеу және кәдеге жарату үлесі – 52,2 %.

Қалаларда халықты тазартылған ағынды сумен  қамту – 88%.

Ауылдық елді мекендерде халықты тазартылған ағынды сумен қамту – 4 %.

Санитарлық ережелердің экологиялық талаптарына сәйкес келетін қатты тұрмыстық қалдықтарды орналастыру объектілерінің үлесі (орналастыру орындарының жалпы санынан)  – 12,5 %.

Қажетті ресурстар

Қаржыландыру көздері: республикалық және жергілікті бюджеттер, инвесторлардың меншікті қаражаты.

Қаржыландыру көлемдері (алдын ала есептеулер):

2016 жыл – 18386,2 млн. теңге;

2017 жыл – 211353,9 млн. теңге;

2018 жыл – 21728,1 млн. теңге;

2019 жыл – 23469,3 млн. теңге;

2020 жыл – 186819,0 млн. теңге.

Барлығы – 461756,5 млн. теңге.

Павлодар қаласының аумағын дамытудың 2016-2020 жылдарға арналған бағдарламасын қаржыландыру көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық және жергілікті бюджеттерді бекіту кезінде нақтыланатын болады.

 

2. Ағымдағы ахуалды талдау

 

Қаланың жалпы сипаттамасы

Павлодар қаласы – Қазақстан Республикасында өзінің әлеуетімен жетекші орын алатын, ірі индустриалды орталық. Қала 1861 жылы құрылған.

Облыс орталығы республиканың солтүстік-шығысында, Ертіс өзенінің оң жағалауында орналасқан. Қаланың аумағы – 0,6 мың ш.км, халықтың тығыздығы 1 ш.км – 597,7 адамды құрайды.

2019 жылғы 1 қаңтарға халық саны 360,1 мың адамды құрады, соның ішінде қала халқы – 344,0 мың адам, ауылдық – 16,1 мың адам.

Халықтың ұлттық құрылымы: қазақтар (46,9 %), орыстар (41,8 %), украиндықтар (3,9 %), немістер (2,2 %) және өзге  ұлт өкілдері (5,2 %).

Қаланың әкімшілік – аумақтық құрылымына 1 кент, 1 ауылдық округ,         3 ауыл кіреді.

Қала аумағында табиғи ресурстарды пайдалану және өндіріс салаларының базасын дамытуға бағытталған көп салалы өндіріс кешені құрылған.

Қаланың жер қоры 63,3 мың га құрайды, соның ішінде ауыл шаруашылық алқаптары 35,4 мың га, егістік – 10,6 мың га.

Қаланың гидрографиялық желісі жалғыз Ертіс өзенімен ұсынылған.

 

2.1. Павлодар қаласының әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау

2.1.1 Экономика

2.1.1.1 Өңірлік макроэкономика

Салықтық және салықтық емес түсімдер

2016-2018 жылдары салықтық және салықтық емес түсімдердің өсу  қарқыны тұрақсыз сипатқа ие.

2016 жылы салықтық және салықтық емес түсімдердің көрсеткіші                   51783,0 млн. теңгені, біржолғы түсімдердің көрсеткіші 139,9 млн.теңгені құрады.

2017 жылы салықтық және салықтық емес түсімдердің көрсеткіші                   61378,1 млн.теңгені құрады, кірістердің өсуіне мұнайды қайта өңдеу көлемдерінің ұлғаюымен бірге, бензин мен дизель отынына акциз ставкаларының өсуі де әсер етті. Біржолғы түсімдер 131,9 млн. теңгені құрады. 2016 жылмен салыстырғанда салықтық және салықтық емес түсімдердің нақты өсу қарқыны – 118,6%-ды құрады.

2018 жылы салықтық және салықтық емес түсімдердің өсу қарқыны              2017 жылмен салыстырғанда 101,4%-ды құрады. 48 872,9 млн. теңге салықтық және салықтық емес түсімдер, 166,4 млн. теңге біржолғы түсімдер.

2.1.1.2 Өнеркәсіп

Қала экономикасының басты құрамдас бөлігі өнеркәсіп болып табылады.

Өнеркәсіп өндірісінің облыстық көлемдегі үлес салмағы 39,6%-ды құрайды.

Едәуір үлес салмағын өңдеу өнеркәсібі алады – 91,8%.

2016-2018 жылдары ішінде өңдеу өнеркәсібінде НКИ өсу үрдісі сақталуда (2016 ж. – 100,8%, 2017 ж. – 106,3% , 2018 ж. – 106,9%).

2016-2018 жылдары ішінде негізгі капиталға салынатын инвестициялар 510,6 млрд.теңгені құрады, оның ішінен 420,9 млрд. теңге меншікті қаражат.

Ең ірі инвестициялық жоба инвестиция көлемі 180 млрд.теңге болатын «ПМХЗ» ЖШС жаңғырту болып табылады.

 

2.1.1.3 Агроөнеркәсіптік кешен

Павлодар қаласы және ауылдық аймақ бойынша 2018 жылы ауыл шаруашылығының жалпы өнім көлемі 10 528,2 млн.теңгені құрады (НКИ – 103,6%: өсімдік шаруашылығының НКИ - 98,2% (6 923,6 млн. теңге), мал шаруашылығының НКИ – 116,9% (3 513,3 млн. теңге).

2018 жылы мал шаруашылығы саласы бойынша 2016 жылдың деңгейіне қарағанда қой мен ешкі басы 2,3% - ға азайды. Сол уақытта «Павлодар-Құс» ӨК ЖШС құс шаруашылығы кешенін пайдалануға беру есебінен құс басы                    4 есеге, шошқа басы 3,9% - ға айтарлықтай ұлғайды.

Павлодар қаласының ауылдық аймағы бойынша барлық ауыл шаруашылығы мал басының 43,4 %-ы жеке меншік аулаларда, жануарлардың 54,5%-ы ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында (негізінен «Рубиком» ЖШС-те шошқа басының және «Павлодар Құс» ӨК ЖШС құс басының есебінен) және 1,1%-ы шаруа (фермерлік) қожалықтарда.  

2016 жылмен салыстырғанда 2018 жылы көкөніс пен картопты жалпы жинау 2,3 есеге ұлғайды.

2018 жылы Агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған бағдарламасы аясында Ленин кентінде жылына 37 000 тонна астық сақтау көлемімен «GROUP KSM» ЖШС элеваторы іске қосылды (1,5 млрд. теңге).

Сондай-ақ, ауыл шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеудің 2 нысаны, «Гринланд инвест» ЖШС, «Агротехника Дидар» ЖШС іске қосылды.

Саланың SWOT-талдауы:

Күшті жақтары:

меншікті минералды-шикізат базасының болуы;

АЭА-ны дамыту;

энергетикалық ресурстармен қамтамасыз етілгендік;

индустрия үшін мамандарды даярлау бойынша ЖОО мен колледждердің болуы;

өнімнің ірі нарық-импорттаушыларына жақындық (Ресей, Қытай);

энергетикалық инфрақұрылымдармен қамтамасыздық.

Осал жақтары:

ішкі нарықтың салыстырмалы түрде аз көлемі;

техникалық құрал-жабдық тозуының жоғарылығы (70% - ға дейін), негізгі қорлардың баяу жаңартылуы;

кәсіпорында өндірісті жаңғырту және техникалық қайта жарақтандыру үшін айналым қаражатының жетіспеушілігі;

станциялардағы энергия жабдықтарының тозуы;

Мүмкіндіктері:

АӨК дамыту, жаңа объектілерді (сүт-тауар фермаларын, бордақылау алаңдарын) салу бойынша қарастырылған шараларды іске асыру;

Қауіп-қатерлер:

шикізат ресурстарына бағаның түсуі;

шикізатты және дайын материалдарды теміржол тасымалына тарифтердің тез өсуі;

өңірде экологиялық жағдайды нашарлататын жаңа өндірістік қуаттылықтарды салуға қоғамның теріс көзқарасының өсуі.

2.1.2 Әлеуметтік сала

2.1.2.1 Білім беру

Павлодар қаласының білім беру жүйесі құрылымына 134 мемлекеттік және жеке меншік білім беру ұйымдары, соның ішінде: 44 мемлекеттік жалпы білім беретін мектеп, 1 оқу өндірістік кешені (бұдан әрі – ОӨК), 72 мемлекеттік мектепке дейінгі мекеме, 8 мектептен тыс мекеме, 9 мемлекеттік емес ұйым  (8 МБМ, 1 жеке меншік мектеп) кіретін ұйымдар желісін ұсынады.

Павлодар қаласында мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу 19268 балаға арналған 101 мекеме (72 мемлекеттік балабақша, 8 жеке меншік мектепке дейінгі ұйым, 18 шағын-орталық) базасында жүзеге асырылады. Сонымен қатар, мектеп жасына дейінгі 354 бала үшін 11 жалпы білім беретін мектеп базасында мектепалды дайындық ұйымдастырылды.

Балабақшалар желісін қалпына келтіру 1-ден 6 жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі білім берумен қамтудың орташа көрсеткішін 74%-ға дейін  жеткізуге (2018 – 73,5, 2017 - 72,5, 2016 – 70,1), 3-тен 6 жасқа дейінгі балаларды 100%-ға (2014-2017 ж. - 100%) қамтамасыз етуге мүмкіндік берді.

1 –ден 3 жасқа дейінгі тәрбиеленушілерді 4548 балаға дейін қамту бойынша оң динамика байқалады (2018 – 2048).

Мектепке дейінгі оқытумен қамтуды 762 бала (2018 – 933, 2017- 813, 2016-686, 2015-446) контингентімен 8 жеке-меншік мектепке дейінгі ұйым жүзеге асырады. 18 жалпы білім беретін мектеп жанында 962 (2018 – 1229, 2017-1218, 2016 – 1175, 2015 – 1187) балаға мектепке дейінгі шағын орталықтар, соның ішінде қаланың ауылдық аймағының жалпы білім беретін мектептері жанында    2 шағын орталық жұмыс істейді.

2.1.2.2 Денсаулық сақтау

Павлодар қаласының аумағында облыс денсаулық сақтау басқармасына ведомстволық бағыныстағы 35 медициналық объект жұмыс істейді, соның ішінде 8 аурухана ұйымы, 5 диспансер, 9 амбулаториялық-емханалық ұйым, 5 өзге медициналық ұйым, дәрігерлік амбулаториялар – 5 және медициналық пункттер - 3.

Ана өлім-жітімі көрсеткіші. 2016 және 2018 жылдары Павлодар қаласында ана өлім-жітімінің жағдайлары тіркелген жоқ. 2017 жылы ана өлім-жітімінің 1 жағдайы тіркелді. 2017 жылы көрсеткіш  100 мың тірі туылған балаға шаққанда 16,3-ті құрады.

Ана өлім-жітімінің көрсеткіші облыс бойынша 2016-2018 жылдары ішінде мынаны құрады: 2016 жылы – 0,  2017 жылы – 16,3,  2018 жылы – 0.

Сәби өлім-жітімі көрсеткіші. Сәби өлім-жітімі көрсеткіші 2016 жылмен салыстырғанда 38,1%-ға төмендеді және 2018 жылы    1000 тірі туылғанға шаққанда 4,90-ды құрады (2016 ж. – 7,92).

Облыстық сәби өлім-жітімі көрсеткіші 2016 жылдан бастап 44,0 %-ға төмендеді және 2018 жылы 5,55-ті құрады (2016 ж. – 7,99).

Себептер арасында біршама үлесті перинаталдық кезеңде туындаған жағдайлар құрайды, екінші орында - дамудың туа біткен кемшіліктері және үшінші орында - жазатайым жағдайлар мен уланулар.

2.1.2.3 Жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау

2018 жылы жұмыс күшінің саны 194,4 мың адамды немесе халықтың жалпы санының 54,0% - ын құрады. 2016 жылмен салыстырғанда ол 1,9 %-ға азайды.

Жұмыспен қамтылған халықтың саны 185,0 мың адамды құрады, бұл 2016 жылмен салыстырғанда 1,7 % - ға кем. Ашық еңбек нарығында жұмыссыздардың саны 0,2 % - ға азайып, 9,4 мың адамды құрады.

Тіркелген еңбек нарығында жұмыссыз азаматтардың саны 2016 жылы     831 адамнан 2018 жылы 1266 адамға дейін ұлғайды.

Ашық еңбек нарығында жұмыссыздық деңгейі қала бойынша 2016 жылы -4,9 %-ды, 2017 жылы - 4,9%-ды, 2018 жылы - 4,8%-ды құрады.

2018 жылы жұмысқа орналастыру мәселелері бойынша жұмыспен қамту органына 7993 азамат жүгінді. 7391 азаматқа жұмысқа орналасуға жәрдем көрсетілді, соның ішінде тұрақты жұмыс орындарына – 6149 адам, әлеуметтік жұмыс орындарына – 377 адам, жастар практикасына – 281 түлек жұмысқа орналастырылды. Жүгінген азаматтарды жұмысқа орналастыру деңгейі           92,5 %-ды құрады. 2016 жылмен салыстырғанда жұмысқа орналастыру деңгейі 36,7 пайыздық тармаққа өсті.

584 жұмыссыз азамат қоғамдық жұмыстарға қатысты, 581 жұмыссыз азамат кәсіби даярлау мен қайта даярлауға жіберілді.

2018 жылы қаланың кәсіпорындарымен және ұйымдарымен 3042 жаңа жұмыс орны немесе жоспардың 100%-ы ашылды. Жұмыспен қамту органдарында жұмыс берушілермен 7690 бос жұмыс орын мен бос орын лауазымға өтінім берілді, 9 бос орындар жәрмеңкесі өткізілді, оған 280 жұмыс беруші, 1731 азамат қатысты. Жұмыспен қамту органдарында тіркелген жұмыссыздардың саны 1266 адамды құрады, экономикалық белсенді халық санына қарағанда жұмыссыздардың үлесі 0,6 %-ды құрады. 2018 жылы табысы ең төменгі күнкөріс мөлшерінен төмен халықтың үлесі 2,1% деңгейінде қалыптасты. Ең төменгі күнкөріс мөлшері 2018 жылы 22 915 теңгені құрады.

Мәдениет

Қаланың мемлекеттік желісінде 26 мекеме жұмыс істейді, соның ішінде 14 кітапхана, 10 мәдени-демалыс мекемесі.

Бүгінгі күні «Павлодар қаласы мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі» ММ қарамағында  2 ведомствоға қарасты мекеме жұмыс істейді, атап айтқанда «Естай атындағы Мәдениет сарайы» МКҚК (6 филиал), «Павлодар қаласының орталықтандырылған кітапханалар жүйесі» КММ (14 кітапхана).

Павлодар қаласының ОКЖ кітапханалар желісі 14 кітапхананы құрайды.

2016 жылдың қыркүйек айында кітап қоры 3722 дана кітаппен толықты, соның ішінде қазақ тілінде – 2577 (69,2 %) және 459 558 дана кітап бар, соның ішінде қазақ тілінде - 99749 дана (21,7 %).

2019 жылдың қыркүйек айында кітап қоры 1972 дана кітаппен толықты, соның ішінде қазақ тілінде – 1434 дана (72,7 %) және 350 019 дана кітап бар, соның ішінде қазақ тілінде – 89 263 дана (25,5 %).

Спорт

2018 жылы Павлодар қаласында дене тәрбиесімен және спортпен жүйелі шұғылданатындардың саны – 109 384 адамды құрады, бұл барлық қала халқының 30,4%-на сәйкес келеді (2016 жылы – 105 590 адам немесе 29,4 %, 2017 жылы – 108 958 адам немесе 30,2%).

2018 жылы спорт имараттарының саны 1134 бірлікті құрады (2016 жылы - 1074 бірлік, 2017 жылы - 1130 бірлік).

Туризм

Павлодар қаласының аумағында Қазақстанның денсаулық сақтау орны «Мойылды» санаторийі, сондай-ақ  «Ағарту» санаторлық профилакторийі, Ертіс өзенінің алқабы, «Гусиный перелет» табиғи ескерткіші бар.

«Мойылды» санаторийінде төрт апартамент, он жартылай люкс, 100 жақсартылған нөмір, 15 стандартты нөмір бар.

Емдеудің айрықша тиімділігі санаторийдің құрамында жоғары минералды балшық пен тұзды рапасы бар Мойылды көлінің жанында орналасқанымен түсіндіріледі. Сауықтыру рәсімдерінің жүйесінде санаторий аумағындағы минералды жер асты сулары бағалы болып табылады.

«Гусиный перелет» табиғат ескерткіші Павлодар қаласының солтүстік шеті Ертіс өзенінің оң жағалауында орналасқан. Ол әлемдегі ең ірі неогенді жануарларды жерлеу болып табылады.

2018 жылы «Ertis Promenade» маусымы басталды. Апта сайынғы негізде жаз бойы қаланың Орталық жағалауында қазақстандық және шетелдік әртістер өнер көрсетті.        

2.1.2.8 Қоғамдық қауіпсіздік және құқықтық тәртіп

Құқықтық тәртіпті қорғау, қауіпсіздік және қылмысқа қарсы күрес.

Қоғамдық тәртіпті қорғау және жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуде қоғамдық орындарда және көшелерде жасалатын қылмыстардың алдын алу мен ескертуге, жол қауіпсіздігіне ерекше көңіл бөлінеді.

Ең тиімді іс-шаралар қылмыстар мен құқық бұзушылықтардың жекелеген түрлерінің алдын алуға бағытталған өтеулер болып табылады.

2016-2018 жылдары қала бойынша 20833 қылмыс тіркелді (2016 ж. - 8713, 2017 ж. - 6177, 2018 ж. - 5943). Қылмыс деңгейі 10 мың тұрғынға шаққанда 32,5%-ға төмендеді (2016 ж. - 243, 2017 ж. - 172, 2018 ж. - 164).

Көше қылмысы. 3 жыл ішінде көшелерде жасалған 3 900 қылмыс тіркелді (2016 ж. - 1583, 2017 ж. - 1210, 2018 ж. - 1107). Тұрақты негізде үкіметтік емес ұйымдар мен жұртшылықтың қатысуымен жедел-профилактикалық іс-шаралар өткізіледі.

Төтенше жағдайларды алдын алу және жою

Азаматтық қорғаныс. Соңғы 3 жылда қала аумағында 106 төтенше жағдай тіркелген (2016 ж. - 49, 2017 ж. - 39, 2018 ж. – 18), оның нәтижесінде 152 адам зардап шекті (2016 ж. - 65, 2017 ж. - 61, 2018 ж. - 26), оның ішінде 96 адам қаза болды (2016 ж. - 24, 2017 ж. - 17, 2018 ж. - 55).

Ең көп таралған қауіп-тұрмыстық, өндірістік және ландшафтық өрттер болып табылады. 2016-2018 жылдары 1422 өрт тіркелді (2016 ж.-417, оның ішінде 14 адам қаза болды, 2017 ж.-326, оның ішінде 13 адам қаза болды, 2018 ж.-353, оның ішінде 18 адам қаза болды), 181,7 млн. теңге көлемінде материалдық залал келтірілді (2016 ж.-88,9 млн. теңге, 2017 ж.-40,1 млн. теңге, 2018 ж.-52,7 млн. теңге).

Ауылдық елді мекендердің тұрғындарын ықтимал кері келеңсіз құбылыстар жайлы уақытылы хабарландыру мақсатында, Павлодар қаласы ауылдық аймағының  7 елді мекенінде жергілікті хабарландыру жүйелері орнатылды.

SWOT-талдау:

Күшті жақтары:

білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарының жақсаруы;

мектепке дейінгі ұйымдармен балаларды қамтудың өсуі;

әлеуметтік сала объектілерінің қазіргі заманғы жабдықтармен жабдықталуы;

көліктік медицина мен телемедицинаның дамуы;

жұмысқа орналастыру мәселелері бойынша облыс кәсіпорындарымен ынтымақтастық;

дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды қамтудың өсуі;

спорттық инфрақұрылымның кеңеюі;

қала аумағында туризмді дамыту үшін бастапқы әлеует;

мақсатты жедел-алдын алу іс-шараларын жүргізудің тиімділігі;

қала көшелерінде бейнебақылау жүйесін кеңейту.

Осал жақтары:

сәбилер топтары бойынша мектепке дейінгі ұйымдарға кезектілікті сақтау;

әйелдердің репродуктивтік денсаулығының төмен индексі;

ауылда спорттық мүкәммал мен жабдықтардың жетіспеушілігі;

туризмнің дамыған инфрақұрылымының болмауы;

Мүмкіндіктері:

мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде орындар тапшылығын азайту;

жас мамандарды өңірлерге, атап айтқанда ауылдық елді мекендерге тарту бойынша шаралар жүйесін әзірлеу;

тұрақты, уақытша, әлеуметтік жұмыс орындарына жұмысқа орналастыру, жастар практикасын ұйымдастыру, қоғамдық жұмыстар, өзін-өзі жұмыспен қамтыған азаматтарды формализациялау;

еңбекке қабілетті атаулы әлеуметтік көмек (шартты ақшалай көмек) алушыларды жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына тарту;

су тасқынына қарсы іс-қимыл инфрақұрылымын жақсартуға бағытталған іс-шаралар жоспарын әзірлеу және орындау.

Қауіп-қатерлер:

экономикалық дағдарыстың теріс әсері салдарынан жұмыссыздық деңгейінің ұлғаюы;

криминогенді жағдайдың шиеленісуіне әкеп соғатын экономикалық құлдырау;

бас бостандығынан айыру орындарынан шыққан адамдардың әлеуметтік жайғаспағандығы (тұрақты тұрғын үйінің, жұмысының болмауы);

Проблемалар:

балалар қысқа мерзімді болатын шағын орталықтарды толық күн болатын шағын орталықтарға қайта құру қажеттілігі;

туристердің демалыс орындарында сервистің төмен деңгейі.

2.1.3 Инфрақұрылым

2.1.3.1 Құрылыс және тұрғын үй - коммуналдық шаруашылық

Қалада үш жыл ішінде 2016-2018 жылдар аралығында барлық қаржыландыру көздері есебінен 475 057 мың ш.м. тұрғын үй пайдалануға берілді.  2018 жылы құрылыс жұмыстарының көлемі 65,7 млрд. теңгені құрады, бұл 2016 жылға қарағанда 25,1 млрд. теңгеге кем. 2018 жылы тұрғын үй құрылысына 11,7 млрд.теңге жұмсалды, барлық қаржыландыру көздері есебінен 160,5 мың шаршы метр тұрғын үй пайдалануға берілді, бұл 2017 жылға қарағанда 93,7%-ды құрайды, оның ішінде халықпен іске қосылғаны 70,3 ш.м. (2016 жылға қарағанда 170,8%).  2018 жылы 1416 пәтерлік 15 көп қабатты тұрғын үй пайдалануға берілді, оның ішінде бюджет қаражаты есебінен «Сарыарқа» шағын ауданында - 8 тұрғын үй, жеке инвестициялар есебінен – 7 тұрғын үй.

Қала бойынша бір адамға шаққанда тұрғын үймен қамтамасыз етілуі 2016 жылы - 22,4 ш. м., 2017 жылы - 22,3 ш. м., 2018 жылы - 22,4 ш. м. құрады.

Тіршілікті қамтамасыз ететін инфрақұрылым

Сумен жабдықтау және су бұру.

Қаланың гидрографиялық желісі су ресурстары ауыз су және шаруашылық сумен қамтамасыз ету үшін кеңінен қолданылатын жалғыз Ертіс өзені болып табылады.

Шаруашылық-ауыз су мақсатындағы суды тұтынушылар: тұрақты халық, шаруашылық-ауыз су құбыры желілерінен суды тұтынатын өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы кәсіпорындары болып табылады.

Қала халқы мен кәсіпорындарының тұтынатын ауыз су көлемі тәулігіне 79,2 мың м3 құрайды.

2017 жылы ұзындығы 11500 м сумен жабдықтау объектілерін және 2100 м су бұру объектілерін қайта жаңарту, жаңғырту және күрделі жөндеу жоспарланған, желілердің жалпы ұзындығы – 13600 м. құрайды. Оның ішінде желілердің 14 600 метрі немесе жоспардың 107,4%-ы жөнделді.

2018 жылы «D 1500 кәріз коллекторын қайта жаңарту» жобасы бойынша бүгінгі күні 2207 м. орындалды.  Орталық сумен жабдықтау Ленин кентінде және Кенжекөл а/о-де,  Павлодар а. (1718 ұңғыма) жүргізілді. Жетекші а. 3 су қысымды мұнара, 122 ұңғыма орнатылды. Мүліктік жалға беру шартына сәйкес 441 км су құбыры және 370 км кәріз желілері су құбыры-кәріз қызметтерін көрсету үшін «Павлодар – Водоканал» ЖШС жалгерлік қызмет көрсетуге берілді.

Тұрғын үй қоры

Қазіргі уақытта қаланың тұрғын үй қорының жалпы ауданы 6,7 млн.шаршы метрді құрайды.

Павлодар қаласының тұрғын үй қорында 2019 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша 1310 көп қабатты тұрғын үй бар.

2016 жылы 63 млн.теңге мөлшерінде қайтарылған қаражатқа 3 тұрғын үйге күрделі жөндеу жүргізілді (Қамзин көшесі, 170, М. Исиналиев көшесі, 12, Катаев көшесі, 11/2, 2 кіре-беріс).

2017 жылы Мир көшесі, 60/1, Крупская көшесі, 82, Гагарин көшесі, 89, Катаев көшесі, 11/2, Красноярская көшесі, 50 бойынша 5 тұрғын үйге күрделі жөндеу жүргізілді.

2018 жылы тұрғындардың қайтарымды қаражаты есебінен Гагарин көшесі, 52 тұрғын үйде жөндеу аяқталды (жөндеу құны 17,0 млн.теңге). Естай көшесі, 38 бойындағы тұрғын үйге  26,4 млн.теңге сомасына жөндеу жұмыстары басталды. Қаланың ең маңызды проблемаларының бірі ескі тұрғын үй қорының проблемасы  болып табылады. Павлодар қаласында 107 ескі көп пәтерлі тұрғын үй бар.

Жолдар

Қала жолдары қаланың барлық аудандарын өзара байланыстырады және көлік пен жаяу жүргіншілердің қозғалысын қамтамасыз етеді. Көліктің нақты және үздіксіз жұмыс істеуі тек қана көше-жол желісі жақсы дамыған кезде, көшелердің жекелеген элементтерінің техникалық сипаттамалары бар (жүру бөлігі, тротуарлар, жаяу жүргіншілер жолдары) есептік жүк ағынына сәйкес болуы мүмкін.

Қала автожолдарының жалпы ұзындығы 439,9 км құрайды, оның ішінде асфальт-бетон жабындымен – 288 км (65,6%), топырақпен түзетілген - 151 км (34,4 %).

2016 жылы қалалық автомобиль жолдарын дамытуға барлық деңгейдегі бюджеттен 800 млн. теңге жұмсалды.  2017 жылы қалалық бюджеттен - 2 728 177,0 мың теңге бөлінген болатын. 2018 жылы қалалық бюджеттен 814 917,0 мың теңге бөлінді.

2.1.3.2 Экология және жер ресурстары

Экологиялық жағдай. Павлодар қаласы Қазақстан Республикасының экономикалық дамыған қалаларының бірі ретінде бүкіл ел үшін үлкен стратегиялық мәнге ие. Экономикалық өсім, жаңа өндірістік қуаттылықтарды енгізуді сүйемелдейтін өнеркәсіп пен өндірістің дамуы жүктемені күшейте отырып, қоршаған ортаға қосымша эмиссия көздерінің пайда болуына және экологиялық жағдайға әсер етуіне әкеп соқтырады.

Қала аумағында ауданы 200 га асатын елді мекендердің жанындағы қатты тұрмыстық қалдықтардың 9 қоқыс тастайтын жері бар. Қалдықтарды жинау Орталық өнеркәсіп ауданында орналасқан ауданы 56,8 га қалалық қоқыс үйіндісінде жүргізіледі. Павлодар қаласының қоқыс тастайтын жерлерінің қоршаған орта эмиссиясына рұқсат қағаздары  бар.

Қалада қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау және шығару бойынша коммуналдық қызметтерді көрсету нарығында жеке меншік нысанындағы «Спецмашин» ЖШС кәсіпорны айналысады. Жеке және заңды тұлғалардан ҚТҚ қабылдау мен кәдеге жаратуды жүзеге асыру үшін сенімгерлікке тапсырылған «Қоқысты жинауға арналған алаңша» мүліктік кешені қолданылады.

Саланың SWOT – талдауы:

Күшті жақтары:

- тұрғын үй құрылысына бюджеттік қаражат бөлу;

- қалада объектілер құрылысын қамтамасыз етуге қабілетті құрылыс кәсіпорындары әлеуетінің болуы;

- ірі өнеркәсіптік кәсіпорындардың табиғатты қорғау іс-шараларын орындауы;

- тұщы жер асты сулары қорларының жеткілікті деңгейі.

Осал жақтары:

- азаматтар үшін тұрғын үйге қол жеткізудің жеткіліксіз деңгейі;

- заманауи экологиялық-қауіпсіз құрылыс технологияларының жетіспеушілігі;

- мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алуға кезекте тұрған азаматтар санының өсуі;

- инженерлік инфрақұрылым объектілерінің үлкен тозуының болуы, ауылдарда сумен жабдықтауға қолжетімділікті қамтамасыз етудің төмен деңгейі;

- кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін ұстауда халықтың әлсіз белсенділігі;

- қатты тұрмыстық қалдықтар мен өндіріс қалдықтарын кәдеге жарату бойынша технологияның болмауы.

Мүмкіндіктері:

- өндірістік мақсаттағы, әлеуметтік сала және тұрғын үй құрылысы объектілерін салуды қамтамасыз ету;

- қаланың инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымын дамыту;

Қауіп-қатерлер:

- құрылыс өніміне төмен сұраныс және құрылыс индустриясының тоқырауы;

Саланың проблемалары:

- жеке тұрғын үй құрылысын тұрақты дамыту үшін коммуникациялардың болмауы;

- халықтың ауылдық жерлерден қалаға көші-қонымен байланысты кезектіліктің өсуі.

3. Негізгі бағыттар, мақсаттар, нысаналы индикаторлар және оларға қол жеткізу жолдары

        

1-бағыт: Экономика

1.1. Өңірлік макроэкономика

Мақсаты: Өңірдің серпінді дамуына, халықтың әл-ауқатын жақсарту үшін қаланың салық әлеуетін                 арттыруға жәрдемдесу

 

Р/с№

 

Нысаналы индикаторлар

Өлшем бірлігі

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушылар

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Жергілікті

бюджетке түсетін салықтық және салықтық емес түсімдердің өсу қарқыны

 

%

114,6

102,9

-

-

106,1

100,9

146,7

ҚБ

ЭжБЖБ

ведомство

лық есептілік

«ҚазТрансОйл» АҚ және «Қазақтелеком» АҚ ШФ Павлодар филиалдарының таратылуына байланысты әлеуметтік салық бойынша түсімдердің төмендеуіне байланысты, сондай-ақ патент негізінде салық режимін қолданатын жеке кәсіпкерлердің әлеуметтік салық төлеудің күшін жоюға байланысты.

Қол жеткізу жолдары:

- ЖӨӨ өсімі нақты сектор (өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, құрылыс, көлік, байланыс) мен қызметтер саласын                 дамыту есебінен қамтамасыз етілетін болады;

- салықтық және салықтық емес төлемдердің түсімдері материалдық өндіріс салаларында Аумақтарды дамыту бағдарламасының іс-шараларын іске асыру есебінен жүзеге асырылатын болады;

- еңбек өнімділігін арттыру жолымен экономиканың басымды секторларында өнеркәсіптік кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру бағдарламасы арқылы жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғыртуды қолдау.

1.2. Өнеркәсіп

Мақсаты: Өнеркәсіптің басымды секторларын дамыту. Өңір экономикасына инвестициялар ағынын ынталандыру және өңірдің инвестициялық дамуын жандандыру

Р/с№

 

Нысаналы индикаторлар

Өлшем бірлігі

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушылар

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Өңдеу өнеркәсібі өнімін шығарудың НКИ

 

%

 

98,0

 

98,5

 

98,0

 

101,0

 

104,0

 

102,7

 

100,1

 

КАШБ

 

статдеректер

2

2016 жылғы деңгейге қарағанда негізгі капиталға салынатын инвестициялар

%

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

75,1

77,4

 

КАШБ

 

статдеректер

* өндірушілердің болжамдық деректеріне сәйкес

Қол жеткізу жолдары:

- экономиканы әртараптандыруды және бәсекеге қабілеттілігінің өсуін қамтамасыз ететін басымды секторларын дамыту;

- өнеркәсіптік өндірісті кластерлеу;

- ҮИИДМБ шеңберінде жаңа жобаларды іске қосу;

-  өнеркәсіптік өнім өндіретін жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту, ескірген құрал-жабдықты жаңа, анағұрлым заманауи құрал-жабдыққа ауыстыру;

- «Бизнестің жол картасы 2020» бірыңғай кәсіпкерлікті қолдау бағдарламасы шеңберінде өндірісті кеңейту;

- Өнімділік – 2020 бағдарламасы арқылы жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғыртуды қолдау;

- Экспорттаушы 2020 бағдарламасы арқылы экспорттаушыларды қолдау;

- «Павлодар» АЭА, соның ішінде шетел инвесторларын тарта отырып химия-металлургиялық кешен құру бойынша инвестициялық жобаны іске асыру арқылы одан әрі дамыту.

1.3. Агроөнеркәсіптік кешен

Мақсаты: Агроөнеркәсіптік кешендегі өндіріс көлемін ұлғайту

 

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Ауыл шаруашылығы жалпы өнімінің (қызметінің) нақты көлем индексі, %

108,0

73,9

-

-

-

103,5

104,0

 

 

КАШБ

 

 

статдеректер

 

           

* -  мемлекеттік органдардың өндіріс көлемін ұлғайту мақсатында қаржылық және әкімшілік шаралар арқылы фермерлік шаруашылықтарды және олардың кооперацияларын қолдауды жүзеге асыруы (жеңілдетілген кредит беру және шағын кредит беру, мал шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу бойынша жабдықтар лизингі).

Қол жеткізу жолдары:

- басымды инвестициялық жобаларды іске асыру шеңберінде инвестициялық субсидиялау бойынша мемлекеттік қолдау шараларын қолдану және ауыл шаруашылығы шикізатын терең қайта өңдеу өнімінің өндірісін субсидиялау;

- мемлекеттік органдардың өндіріс жобаларын іске асыру және инвестициялаудың әртүрлі мемлекеттік бағдарламаларына қатысу үшін қосымша қаржыландыру алу бойынша кәсіпкерлер мен фермерлерге кеңес беру;

-өндіріс көлемдерін ұлғайту мақсатында қаржы және әкімшілік шаралар (жеңілдікті кредиттеу және микрокредиттеу, мал шаруашылығы өнімін қайта өңдейтін құрал-жабдыққа лизинг) арқылы мемлекеттік органдардың фермерлік қожалықтар мен олардың кооперацияларын қолдауды жүзеге асыру;

- қаржы институттарының алдында АӨК субъектілерінің қарыздарын сақтандыру және кепілдендіру арқылы кредиттердің экономикалық қолжетімділігін арттыру;

- жоғары тұқымды ауыл шаруашылығы малдарын сатып алу үшін фермерлерге, жеке қонысқа жеңілдікті кредит беруге жәрдем көрсету;

- инвестициялық жобаларды іске асыру. 

2-бағыт: Әлеуметтік сала

2.1. Білім беру

Мақсаты: Білім берудің сапасы мен қолжетімділігін жақсарту

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Жұмыс істеп тұрған апатты және үш ауысымды мектептердің саны,

бірлік

0

0

0

0

0

0

0

ББ

ББ әкімшілік деректері

2

Балаларды (3-6 жас)  мектепке дейінгі тәрбиелеумен және оқытумен қамту, %

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

ББ

ББ әкімшілік деректері

* салалық басқарманың деректерін нақтылауға байланысты

Қол жеткізу жолдары:

2016-2020 жылдар кезеңінде Павлодар қаласы бойынша адами капиталдың сапасын жақсартуға білім берудің барлық сатыларын тиімді дамыту және олардың қоғамның әрбір мүшесі үшін қол жетімділігі есебінен қол жеткізіледі.

Мектепке дейінгі мекемелерді салу және қалпына келтіру есебінен 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту бойынша 100% көрсеткішке қол жеткізу қамтамасыз етілетін болады.

2019 жылы оқыту мен тәрбиелеу шарттарын жетілдіру жобаларды іске асыру арқылы МЖӘ шеңберінде жеке меншік инвестицияларды тарту есебінен жүзеге асырылады:

- Павлодар қаласының 7 мектебін (№ 1, 5, 12, 18, 23, 27, 41) қамтумен Павлодар қаласының мектеп асханаларын 66,6 млн. теңге сомасына жаңғырту және пайдалану;

- балаларды қамту жеке меншік мектепке дейінгі ұйымдар есебінен, соның ішінде оларға мемлекеттік тапсырысты орналастыру арқылы қамтамасыз етілетін болады;

- жеке тұрған шағын орталықтар балабақшалар мәртебесіне, балалар қысқа мерзімді болатын шағын орталықтар толық күн болатын шағын орталықтар мәртебесіне ауыстырылады.

2.2. Денсаулық сақтау

Мақсаты: Қала халқының денсаулығын жақсарту

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Ана өлім  - жітімі, 100 мың тірі туылған балаға шаққанда оқиғалар саны, %

16,4

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

 

ДБ

  (келісім бойынша)

 

 

ДБ ведомстволық есебі

2

Сәби өлім-жітімі, 1000 тірі туылған балаға шаққанда оқиғалар саны, %

8,4

6,6

7,81

7,51

7,21

7,35

7,26

 

ДБ

  (келісім бойынша)

 

статдеректер негізіндегі ДБ есептеулері

Қол жеткізу жолдары:

- денсаулық сақтау ұйымдарының материалдық-техникалық базасын нығайту. ДДҰ ұсынған ана мен баланы қорғау саласында тиімді технологиялар енгізу бойынша балалардың және әйелдерді босандыру ұйымының мамандарын облыстық балалар ауруханасы және облыстық перинаталдық орталық жанындағы оқу орталықтарының базасында үздіксіз оқыту;

- өтініштер мониторингін жүргізу және медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен Бірыңғай ақпараттық медициналық Call-орталық құру;

- экстрагенитальдық ауруларды анықтау және уақытылы сауықтыру мақсатында репродукциялық жастағы әйелдерге профилактикалық тексеру жүргізу;

- перинаталдық диагностика орталығында жүкті әйелдерді туа біткен даму кемшіліктерді ерте анықтау үшін скринингттік зерттеулер ұйымдастыруды жақсарту;

- жүктілікке қарсы экстрагенитальдық аурулары бар, сондай-ақ онкологиялық, туберкулез, наркологиялық және психиатриялық диспансерлерде есепте тұрған әйелдерді медициналық ұйымдардың бюджеттен тыс қаражаты есебінен тиімді контрацепция тәсілдерімен қамтамасыз ету;

- жүкті әйелдерді қарау тәжірибесін жақсарту, тәуекел факторларын уақытылы анықтау.

- халықты репродуктивті денсаулықты сақтау, жүктілік барысының ерекшеліктері және т.б. мәселелер бойынша оқыту үшін БМСК ұйымдарының базасында оқу-кеңес беру орталықтарын құру.

- қатерлі ісік өскіндерін ерте анықтау үшін скринингтік тексеру жүргізу.

 

2.3. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау

 

Мақсаты: Қала халқын әлеуметтік қорғаудың тиімді жүйесін қалыптастыру

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

 

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Жұмыссыздық деңгейі, %

4,9

5,0

5,0

4,9

4,9

4,8

4,8

ЖҚжӘББ

ЖҚжӘББ              ведомстволық есебі

2

Өзін-өзі жұмыспен қамтығандардың жалпы санынан нәтижесіз жұмыспен қамтылғандардың үлесі, %

 

 

-

-

-

4,2

4,2

ЖҚжӘББ

ЖҚжӘББ              ведомстволық есебі

3

Халықты жұмыспен қамту орталықтарына жүгінгендердің қатарынан жұмысқа орналастырылған мүмкіндіктері шектеулі адамдардың үлесі, %

 

 

-

-

-

96,9

96,9

ЖҚжӘББ

ЖҚжӘББ              ведомстволық есебі

4

Мүгедектер үшін қол жетімділікпен қамтамасыз етілген әлеуметтік және көліктік инфрақұрылым объектілерінің үлесі, %

 

 

-

-

-

90,2

91,5

ЖҚжӘББ

ЖҚжӘББ              ведомстволық есебі

5

Жұмыспен қамтуға  жәрдемдесудің белсенді шараларына тартылған АӘК (шартты ақшалай көмек) алушылардың үлес салмағы, %

-

-

-

-

22

23

24

ЖҚжӘББ

ЖАО мәліметі бойынша

ЖҚжӘББ есебі

                           

* салалық басқарманың деректерін нақтылауға байланысты;

** «Атаулы әлеуметтік көмек алушылар қатарынан еңбекке қабілетті адамдардың үлесі» ЦИ 2018 жылдың 1 қаңтарынан бастап АӘК жаңа форматының енгізілуіне байланысты 2018 жылдан бастап ЦИ 4-ке ауыстырылды.

Қол жеткізу жолдары:

- азаматтарды тұрақты, уақытша, әлеуметтік жұмыс орындарына орналастыру есебінен жұмысқа орналастыру мәселелері бойынша жүгінген адамдардың қатарынан жұмысқа орналасқандардың үлесін 80 %-ға дейін ұлғайту;

- жаңа жұмыс орындарын құру есебінен еңбек ресурстарының санын ұлғайту;

- жаңа мамандық алуға мүмкіндік беру жолымен (даярлау, қайта даярлау және жаңа мамандық алу) ұзақ уақыт жұмыс істемеген азаматтарды өндірістік еңбекке ынталандыру;

- «Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған «Еңбек» бағдарламасы шеңберінде жұмыспен қамтылуға жәрдемдесудің белсенді шараларын іске асыру,  еңбекке қабілетті әлеуметтік көмек алушыларды жұмысқа орналастыру және жұмыспен қамтудың белсенді формаларына қатысу есебінен аз қамтамасыз етілген азаматтардың өмір сүру сапасын арттыру арқылы азаматтарды әлеуметтік қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру;

- Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған «Еңбек» бағдарламасы шеңберінде кәсіпкерлікті дамытуға жәрдемдесу;

- халықты әлеуметтік қорғау саласындағы медициналық-әлеуметтік мекемелердің материалдық-техникалық базасын нығайту;

- бейіндік білім алуды қоса алғанда, мамандарға үздіксіз білім беруді ұйымдастыру және біліктілікті тұрақты арттыру арқылы мекеме мамандарының кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру;

- халықты әлеуметтік қорғау саласындағы ахуалдың мониторингі;

- мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін қолжетімді орта құру.

 

2.4. Мәдениет, спорт және туризм

Мақсаты: Халықтың мәдениет саласындағы қызметтеріне деген сұраныс деңгейін арттыру

 

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат

 көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

1000 адамға шаққанда мәдениет ұйымдарына (кітапханаларға) келушілердің (бару) орташа

саны, адам

536,6

617,0

563,2

579,2

594,0

639,2

639,3

 

 

МжТДБ

 

 

статдеректер

* басқа кітапханаларды пайдаланушыларды есепке ала отырып және салалық басқарманың деректерін нақтылаумен

 

Қол жеткізу жолдары:

Кітап қорын жаңа кітаптармен толықтыру, мерзімді басылымдарға жазылуды ұйымдастыру, тақырыптық іс-шаралар, әдеби кештер, шолулар, кітап көрмелері, конкурстар өткізу.

Инвестициялық жобаларды іске асыру.

Спорт

Мақсаты: Бұқаралық спортты және дене шынықтыру-сауықтыру қозғалысын дамыту

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Халықтың спорттық инфрақұрылыммен қамтамасыз етілуі, %

53,1

52,6

-

-

-

54,8

54,8

 

ДШжСБ

 

Статдеректер

Қол жеткізу жолдары:

- қаланың шағын аудандары мен ауылдық аймағында бұқаралық спорт пен дене шынықтыру-сауықтыру қозғалысын енгізу үшін объектілерді және қарапайым спорттық ойын алаңдарын жөндеу, қайта жаңарту;

- спорт объектілерін пайдалануға беру, МТБ нығайту;

- Павлодар қаласы БЖСМ контингентті ұлғайту үшін бөлімдерді (топтарды) ашу.

Туризм

Мақсаты: Туристік индустрияны дамыту

 

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

 

2014

2015

2016

2017

2018

2019

   2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

 

факті

 

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Өткен жылмен салыстырғанда өңірдегі орналастыру орындары қызмет көрсеткен келушілердің санын ұлғайту,  %

 

94,8

107,1

-

-

-

116,0

117,0

 

 

 

КжАШБ

 

 

 

Статдеректер

* басқа кітапханаларды пайдаланушыларды есепке ала отырып және салалық басқармамен мәліметтерді нақтылау

Қол жеткізу жолдары:

- Павлодар қаласының туристік паспортын жасау;

- Жағалауды одан әрі жақсарту;

- мұражайларды, қонақ үйлерді, кафелерді цифрландыру;

- «Ertys promenadе» іс-шараларын өткізу;

- жаңа туризм нысандарын, ескерткіштерді, скверлерді ашу;

- жол бойындағы сервисті дамыту.

 

3-бағыт: Қоғамдық қауіпсіздік және құқықтық тәртіп

 

Мақсаты: Қоғамдық қауіпсіздікті және құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету және төтенше жағдайлардан келетін залалды азайту

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

 

3

4

5

6

7

8

9

10

1

10000 адамға шаққанда қылмыс деңгейі, %

265

290

-

-

-

165,0

164,0

ІІБ

 (келісім бойынша)

ІІБ есебі

(ІІД келісілді)

 

 

2

Көшелерде жасалған қылмыстылықтың үлес        салмағы, %

19,9

18,4

18,4

18,2

18,0

17,8

17,6

ІІБ

 (келісім бойынша)

ІІБ есебі

(ІІД келісілді)

 

 

3

Төтенше жағдайларға қарсы іс-қимыл инфрақұрылымының қамтамасыз етілу деңгейі, %

0

0

0

50,0

100

100

100

 

 

ТҮКШ, ЖКжАЖБ

 

 

ТЖБ

есебі

 

Қол жеткізу жолдары:

- бейнебақылау жүйесін енгізу және ЖБО қазіргі аппараттық кешенін қолдау;

- мақсатты бағытталған жедел-іздестіру іс-шараларын және қылмысты ең алдымен «ізін суытпай» ашу бойынша арнайы операцияларды жүзеге асыру;

- полицияның қоғамдық көмекшілері ретінде қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету жұмысына белсенді өмірлік ұстанымы бар азаматтарды тарту бойынша жұмысты ұйымдастыру;

- өткен жылдардағы қылмыстарды ашу бойынша жұмысты ұйымдастыруды жақсарту;

- ауыр және аса ауыр қылмыс түрлерін ашу бойынша жұмысты ұйымдастыруды жақсарту;

- әкімшілік қадағалауда тұрған адамдармен және мерзімінен бұрын шартты босатылғандармен алдын алу жұмысын күшейту;

- қорғау ұйғарымдары мен құқық бұзушылықтар жүріс-тұрысына қойылған ерекше талаптарды бұзғаны үшін әкімшілік әсер ету шараларын күшейту.

Қол жеткізу жолдары:

- халық арасында төтенше жағдайлардың пайда болуын болдырмау бойынша алдын алу іс-шаралары кешенін өткізу (оқыту, ақпараттандыру, БАҚ арқылы жұмыс); 

- төтенше жағдайларды алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды іске асыру;

- тасқындар кезінде ТЖ туындаудың әлеуетті-қауіпті орындарын инженерлік қорғауды қамтамасыз ету;

- Павлодар қаласының елді мекендерінде хабардар етудің жергілікті жүйелерін құру;

- материалдық-техникалық резервтердің жеткілікті қорын құру;

- адамдардың көп жиналатын орындарында көрнекі насихаттау құралдарын (билбордтар, плакаттар, ақпараттық стендтер және т.б.) орнату.

3-бағыт: Инфрақұрылым

Мақсаты: Әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымды және тұрғын үй қолжетімділігін дамыту

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Бір тұрғынға шаққанда тұрғын          үймен қамтамасыз етілуі

23,8

22,6

-

-

-

22,1

22,7

 

ҚБ

 

статдеректер

2

Күрделі жөндеуді талап ететін кондоминиум объектілерінің үлесін төмендету, %

29,3

27,0

27,0

22,0

20,0

17,0

15,0

 

ТҮИБ

 

ЭТҮКШБ ведомстволық есебі

3

Қалаларда орталықтандырылған сумен қамтамасыз етілуі, %

81

83

-

-

92,0

92,9

93,4

 

ТҮКШ, ЖКжАЖБ

ЭТҮКШБ ведомстволық есебі

4

Ауылдық елді мекендерде орталықтандырылған сумен қамтамасыз етілуі, %

50

66,7

-

-

66,7

66,7

66,7

 

 

ТҮКШ, ЖКжАЖБ

 

ЭТҮКШБ ведомстволық есебі

5

Жақсы және қанағаттанарлық күйдегі облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі, %

0,0

0,0

-

-

0,0

0,0

0,0

 

 

ТҮКШ, ЖКжАЖБ

 

 

ЭТҮКШБ ведомстволық есебі

Қол жеткізу жолдары:

- мемлекеттік және үкіметтік бағдарламалар шеңберінде объектілерді салу;

- көп пәтерлі тұрғын үй құрылысы аудандарының және жеке тұрғын үй құрылысы аудандарының инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымын дамыту және жайластыру;

- тұрғын үй құнын төмендетуге және мерзімді азайтуға мүмкіндік беретін үй құрылысының индустриялық әдістерін пайдалану;

- тұрғын үй құрылысына жеке инвестицияларды тарту және мемлекеттік-жеке меншік әріптестікті ынталандыру;

- жеке және коммерциялық тұрғын үй салу.

Қол жеткізу жолдары:

- қала автомобиль жолдарын және көшелерін күрделі және орташа жөндеу жөніндегі іс-шараларды іске асыру;

- қолданыстағы нормалар мен қозғалыс шарттарына сәйкес көшелерді максималды кеңейтумен, аялдама пунктерінің орналасуын жөнге келтірумен, тұрақ орындарын орналастырумен бір қалалық көшені күрделі жөндеу және алты қалалық көшені орташа жөндеу бойынша жұмыстар жүргізу, бұл олардың өткізу қабілеттіліктерін ұлғайтуға мүмкіндік береді.

- қалалар мен ауылдық елді мекендердегі магистральдық су құбырларын қайта жаңарту және күрделі жөндеу;

Қол жеткізу жолдары:

- «Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі» бағдарламасы шеңберінде көп пәтерлі тұрғын үйлерді жөндеу, нәтижесінде қабылданған шаралар жөндеу жүргізуге мұқтаж кондоминиум объектілерінің үлесін төмендетуге мүмкіндік береді;

- жалпы жиналыстар, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы түсіндіру жұмысын жүргізу халықтың тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй қорын сақтау бойынша кондоминиум объектілерін басқару органдарының және пәтер иелерінің жауапкершілігі мәселелері жөнінде сауаттылық деңгейін арттыруға мүмкіндік береді;

- коммуналдық желілер мен инфрақұрылымды жаңғырту және дамыту жөніндегі іс-шаралар кешенін іске асыру;

- қолданыстағы коммуналдық сектор объектілерін қайта жаңарту;

- сумен жабдықтаудың жүйелі мониторингін жүргізу (аудандардағы инженерлік желілерді түгендеу және паспорттау);

- қала мен ауылдық елді мекендердегі магистральдық су құбырларын қайта жаңарту және күрделі жөндеу;

- инвестициялық жобаларды іске асыру.

 

3.1. Экология және жер ресурстары

Мақсаты: Орнықты дамыту негізін құру, қоғамның тіршілік әрекетіне қолайлы қоршаған ортаның сапасын  жақсарту

 

Р/с№

 

Нысаналы индикатор атауы

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Жауапты орындаушы

Ақпарат

көзі

факті

факті

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

жоспар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Қатты тұрмыстық қалдықтардың     қалыптасуына қарай оларды қайта өңдеу және кәдеге жарату үлесі, %

0

0

0

2,7

31,7

36,7

43,7

ЖҚПҚОСРБ

(келісім бойынша),

қала әкімі

ЖАО ведомство-лық есебі

2

Санитарлық ереже-лердің экологиялық талаптарына сәйкес келетін қатты тұрмыстық    қалдықтарды

орналастыру    объектілерінің үлесі (орналастыру орындарының жалпы санынан), %

11,1

11,1

11,1

11,1

11,1

12,5

12,5

ЖҚПҚОСРБ

(келісім бойынша),

қала әкімі

ЖАО ведомство-лық есебі

3

Қалаларда халықты тазартылған ағынды сумен қамту, %

-

-

-

-

-

87,5

88

ЖҚПҚОСРБ

(келісім бойынша),

қала әкімі

ЖАО ведомство-лық есебі

4

Ауылдық елді мекендерде халықты тазартылған ағынды сумен қамту, %

-

-

-

-

-

4

4

ЖҚПҚОСРБ

(келісім бойынша),

қала әкімі

ҚР ИИДМ ведомство-лық есебі

Қол жеткізу жолдары:

- қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткіштерін мониторингілеу;

- қоқыс тастайтын жерлердің жалпы санының азаюы;

- қалдықтарды жинау және тасымалдау бойынша қызметтермен қамтылған қала халқының үлесін жыл сайын арттыру;

- ҚТҚ жинауды және жақын маңдағы қоқыс орнына шығаруды жүзеге асыратын мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындарды құру;

- Павлодар қаласында қоқысты қайта өңдеу зауытын салу мәселесін пысықтау;

- мемлекеттік ұйымдардың құрамында сынап бар аспаптарын жинау және кәдеге жарату жұмыстарын жүргізу.

 

КжАШБ - Кәсіпкерлік және ауыл шаруашылық бөлімі

ҚБ - Құрылыс бөлімі

ТҮКШ, ЖК және АЖБ - Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі

ББ - Қаланың білім беру бөлімі

ЖҚжӘББ - Қаланың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

МжТДБ - Қаланың мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі

ДШжСБ - Дене шынықтыру және спорт бөлімі

ЖҚПҚОСРБ - Облыстың жер қойнауын пайдалану, қоршаған орта және су ресурстары басқармасы

ТЖБ - Қаланың төтенше жағдайлар басқармасы

ІІБ - Қаланың ішкі істер басқармасы

ЭжБЖБ - Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі

ДСБ - Облыстың денсаулық сақтау басқармасы

ТҮИБ - Тұрғын үй инспекциясы бөлімі

ҚБ - Қаржы бөлімі

4. Қажетті ресурстар

Бағдарламаны іске асыру үшін қаржылық ресурстардың жалпы көлемі             337759,3 млн. теңгені құрайды, соның ішінде:

Р/с

Бағыттың атауы

2016

  жыл

2017      жыл

2018

жыл

2019 жыл

2020        жыл

1

2

3

4

5

6

7

1

1-бағыт

6571,7

193218,6

18589,1

18349,4

532,3

2

2-бағыт

4095,3

8077,8

9413,2

10032,2

5074,9

3

3-бағыт

338,9

40,0

37,7

38,0

38,1

 

Барлығы

11005,9

201336,4

28040,0

28419,6

5645,3

Бағдарламаны іске асыруға республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражаты, сондай-ақ инвесторлардың меншікті қаражаты бағытталатын болады.

Р/с

Қаржыландыру көздері

2016 жыл

2017 жыл

2018 жыл

2019 жыл

2020 жыл

1

2

3

4

5

6

7

1

Республикалық бюджет

5146,7

4766,0

10387,6

13681,3

1447,0

2

Жергілікті

бюджеттер

6881,7

12368,6

14130,7

19574,7

9978,2

3

Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған басқа да көздер

6506,0

195087,00

19230,0

18283,0

481,8

4

Барлығы

18534,4

212221,6

43748,3

51539,1

11907,0

 

Павлодар қаласының аумағын дамытудың 2016-2020 жылдарға арналған бағдарламасын қаржыландыру көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржылық жылдарға арналған республикалық және жергілікті бюджеттер бекітілген кезде нақтыланатын болады.